چرا کسب و کار شما نیازمند یک وب سایت حرفه ای است؟

چرا کسب و کار شما نیازمند یک وب سایت حرفه ای است؟

فضای وب دارای پتانسیل بالا در جهت جذب مشتری و معرفی محصول و خدمت است. حتی افراد موفق که از شیوه‌های سنتی برای تبلیغ، جذب مشتری و فروش استفاده می کنند باید توجه داشته باشند در صورتی که استفاده از فضای وب را در دستور کار قرار ندهند امکان پیشی گرفتن رقبا بسیار زیاد است. در حال حاضر کاربران با استفاده از کامپیوتر و یا تلفن همراه زمان زیادی را در اینترنت می گذرانند. بازایابی وب توسط موتورهای جستجو و به صورت رایگان انجام می‌شود، فقط کافیست در طراحی سایت مسئله سئو و بهینه سازی سایت مدنظر گرفته شود تا شما در صدر نتایج موتورهای جستجو و در نتیجه جز انتخاب‌های کاربران باشید. در صورتی که طراحی سایت شما به صورت حرفه‌ای صورت گرفته باشد، شما یک مشتری جدید را جذب کرده اید.

در طراحی وب سایت برخلاف آگهی‌های سنتی و یا کاتالوگ که به متن و تصویر محدود هستند، امکان استفاده از ویدئو، صدا و حتی انیمیشن فراهم است. در طراحی سایت به راحتی می‌توان بسته به رفتار کاربر، پاسخ مناسب را داد و به نوعی با کاربر تعامل داشت.

رونق در کسب کار با داشتن یک سایت حرفه‌ای
رونق در کسب کار با داشتن یک سایت حرفه‌ای

با توجه به گسترده شدن استفاده از اینترنت، داشتن یک وب سایت حرفه‌ای همانند باز کردن یک شعبه جدید و یا گشودن در جدید بر روی مخاطبان بالقوه کسب و کار و یا خدمت شماست. داشتن یک سایت حرفه‌ای مزیت‌هایی دارد که تعدادی از آنها را باهم مرور می‌کنیم.

  • یک وب سایت نیاز به استراحت ندارد: شب هنگام و ساعاتی که کسب و کارها تعطیل است، سایت آماده خدمت رسانی و حتی فروش است.
  • آشنا شدن با کسب و کار شما از طریق جستجو در اینترنت: افراد مختلف به دلایل مختلفی از جمله صرفه جویی در زمان در اینترنت، از طریق موتورهای جستجو که در صدر آنها گوگل قرار دارد به دنبال یافتن محل مناسب جهت رفع خواسته خود هستند. بدون داشتن وب سایت شما این گونه مشتریان را از دست خواهید داد.
  • وب سایت حرفه‌ای جلوه گر حرفه‌ای بودن کسب و کار شماست: داشتن یک سایت خوب موجب کسب اطمینان مشتریان خواهد شد.
  • سایت محدود به یک محله، شهر و یا حتی کشور نیست: وب سایت شعبه جهانی کسب و کار شماست.
  • اطلاع رسانی رخدادها، تخفیف‌ها و ... به آسانی: می توانید با ثبت یک اطلاعیه، خبر، بنر و ... تمام مشتریان خود را از اتفاق جدید و هیجان انگیز کسب و کار خود با خبر سازید
  • دریافت پیشنهادات و انتقادات مشتریان و پاسخ به سوالات متداول: با داشتن یک فرم تماس با ما، می توانید از نظرات و انتقادات مشتریان خود با خیر شوید و با رفع ایرادات احتمالی موجب رضایتمندی مشتریان و در نتیجه صاحب سود بیشتر شوید!

درباره ما

گروه نرم افزاری و طراحی سایت و طراحی اپلیکیشن موبایل دیجیتالیفای فعالیت خود را از سال 1394 در زمینه‌های طراحی سایت، بهینه سازی سایت و سئو و طراحی اپلیکیشن موبایل در مشهد آغاز نمود. تجربه دیجیتالیفای در حوزه های طراحی فروشگاه اینترنتی، بهینه سازی سایت (سئو سایت)، طراحی سایت اختصاصی در مشهد در خدمت شما در جهت رونق کسب و کار شماست.

بیشتر بدانید
نظرات شما
امتیاز شما به این نوشته:

نظر شما (الزامی)